Usługa zdalnego wsparcia pozwala na łączenie się za pomocą Internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu możemy zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze. Przyczynia się to do przyspieszenia obsługi oraz zwiększenia skuteczności diagnozowania Państwa zgłoszeń.
Aby z niej skorzystać, należy posiadać dostęp do Internetu oraz zastosować się do krótkiej instrukcji:
1. Skontaktować się z nami.
2. W serwisie http://e-maxbiznes24.pl/pomoc-zdalna/ (bieżąca strona)
3. Kliknąć w ikonę Pomoc zdalna e-MaxBiznes24, co spowoduje uruchomienie programu do obsługi zdalnej pomocy na Państwa komputerze.
4. Postępując zgodnie z instrukcją programu, należy podać konsultantowi swoje ID a następnie unikalne dla każdego połączenia hasło
5.Aby przerwać połaczenia należy nacisnąć przycisk Anuluj